Forum Allcounterstrikegames

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najpotrzebniejsze CZARY dla magów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Allcounterstrikegames Strona Główna -> Faq i Taktyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P!w0sh
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Nie 12:58, 07 Maj 2006    Temat postu: Najpotrzebniejsze CZARY dla magów

Następujące informacje zainteresują druidów i czarodziejów.

Magowie posiadają imponujący arsenał czarów. Tutaj zamieszczam kompletną listę nie-PA (premium account) czarów jakie sugeruje kupić bądź nie kupić i wyjaśnienie dlaczego powinieneś tak postąpić.

Na początku możesz kupić tylko Light i Find Person (plus Create Food dla druidów).
Light jest jednym z najbardziej użytecznych czarów w Tibii jako że pozwala ci rozproszyć ciemności panujące wokół. Find Person nie jest zbyt dobry jako że określa jedynie kierunek w jakim dana osoba się znajduje (np. "Mr. X is far to the south-west" czy "Mr. Y is just beside you"). Sugeruję byś kupił Find Person tylko wtedy gdy będziesz miał pewność że będziesz go potrzebował.
Druidzi powinni kupić Create Food ponieważ jedzenie jakie możesz zrobić przy pomocy tego czaru często pozwala ci zregenerować więcej many niż zużyłeś jej na sam czar.


1- Light Healing będzie bardzo użyteczne, przynajmniej przez jakiś czas, aż do momentu gdy będziesz mógł rzucić natychmiastowe UH, i nawet wtedy nie zawsze będziesz musiał uleczyć 200+ hp za jednym razem.
Light Magic Missile jest o wiele za słaby. Normalne ataki są zazwyczaj silniejsze niż LMM i niedługo będziesz mógł kupić Heavy Magic Missile, więc nie kupuj tego czaru.

2 - Trucizna skorpiona zadaje ponad 100 punktów obrażeń więc Antidote może uratować ci kiedyś życie.
Osobiście nie uważam Intense Healing za dobre, zwłaszcza w porównaniu z Light Healing, ale jeśli chcesz mieć lepszy czar leczący kup go.
Poison Field zadaje słabe obrażenia od trucizny albo może zablokować potwory w tunelu. Niezbyt użyteczny czar, zwłaszcza na Non-PvP światach gdzie wszelkie fieldy znikają po kilku sekundach.

3 - Great Light jest dość dobrym czarem dla magów, ale jeśli sądzisz że wystarczy ci zwykły Light opuśc go sobie.
Fire Field może zadać do 180 obrażeń w potwora (90 w gracza). Wspaniały zakup jeśli grasz na serwerze PvP.
Heavy Magic Missiles przez dłuższą chwilę będą twoim najmocniejszym czarem atakującym więc kup go natychmiast.

4 - Magic Shield nie będzie działał za dobrze na początku, ponieważ masz za mało many. Aczkolwiek na wyższych levelach, gdy masz więcej many będzie wielce użyteczny.
Druidzi powinni kupić czar IH rune. Możesz je nosić dla własnego bezpieczeństwa albo zacząć je sprzedawać rycerzom za odpowiednią cenę.

5 - Fireball zadaje tylko 20 obrażeń w potwora (10 w gracza) na małym obszarze. Nie marnuj pieniędzy, chyba że chcesz się zabawić nie raniąc za bardzo nikogo.
Energy Field jest dobry tylko wtedy gdy przeciwnik cały czas na nim stoi. Wtedy zadaje do 70 obrażeń w potwora (35 w gracza) co parę sekund. Jeśli wróg zejdzie z pola zadaje 40 dodatkowych obrażeń jeśli jest to potwór (20 w gracza) i się kończy. Kup jeśli uważasz za użyteczne.
Antidote Rune nie jest zbyt użyteczny. Normalne Antidote zabiera tak mało many, że będziesz potrzebował runów tylko wtedy gdy będziesz szedł w okolice gdzie jest pełno pól trucizny których nie można ominąć. Możesz kupić ale jeśli masz mało pieniędzy daruj sobie.

6 - Destroy Field jest użyteczny jeśli musisz zniszczyć pole trucizny/ognia/energii blokujące ci drogę. Sugeruję kupić nawet jeśli wydaje się niezbyt użyteczne.

7 - Firewave dla magów kosztuje 80 many i zadaje do 30 obrażeń w potwora (15 w gracza). Niezbyt dobre chyba że do zabawy.

8 - Ultimate Healing jest najmocniejszym czarem leczącym jaki możesz mieć. KUP GO KONIECZNIE!

9 - Great Fireball zadaje dosyć dobre obrażenia na dużym obszarze. Kup go.
Firebomb może zablokować niektóre potwory. Kup, jeśli grasz na serwerze PvP

10 - Creature Illusion zamienia cię w danego potwora. Służy tylko do zabawy.
Energy Beam dla czarodziejów kosztuje za dużo many i zadaje zbyt mało obrażeń by był użyteczny.
Convince Creature Rune mogą się przydać tylko dla wysoko levelowych rycerzy i paladynów ale dla magów którzy mogą przywoływać potwory normalnie (summon) nie jest potrzebny.

11 - Poison Wall tworzy ścianę z pól trucizny. Może zablokować albo uwięzić niektóre potwory. Kup jeśli uważasz że ci się przyda.
Druidzi powinni dorwać UH rune natychmiast!. Mogą one być sprzedawane za niezłą cenę (kurde w większości przypadków po to są) albo użyte do zachowania 80 many w niebezpieczeństwie.
Chameleon zamienia cię w przedmiot jaki wskażesz. Fajna zabawa. Jak masz więcej pieniędzy możesz kupić

12 - Explosion może zadać dosyć wysokie obrażenia, ale nie może być użyty bezpośrednio na graczu. Jest zarazem najmocniejszym czarem ofensywnym dla druidów nie posiadających premium account (tzn. najmocniejszym jaki mogą robić). kup jeśli uważasz że HMM nie jest wystarczająco silny (tu się nie zgodzę bo zawsze można runy explo sprzedawać rycerzom)

13 - Fire Wall tworzy ścianę ognia która może zablokować albo uwięzić niektóre potwory, które nie są odporne na ogień. Jeśli nie grasz na Non-PvP serwerze i uważasz ten czar za użyteczny możesz go kupić.

14 - Great Energy Beam dla czarodziei jest dobrym czarem, ale obrażenia jakie zadaje są zbyt zróżnicowane aby był użyteczny. Energy Wave nie zabiera wcale tak dużo więcej many, jest szersza i zadaje o wiele większe obrażenia, więc GEB jest cokolwiek nieużyteczny. Kup tylko jeśli masz za dużo pieniędzy i jesteś zbyt niecierpliwy by zaczekać na EW

15 - Invisible pomaga ci zabić niektóre potwory (szczególnie Hunterów). Kup go.

16 - Summon Creature jest trochę niepotrzebne na początku, ale jak zdobędziesz trochę więcej leveli, będziesz mógł przyzywać mocniejsze potwory aby walczyły po twojej stronie. Sugeruję kupić jak najszybciej, nawet jeśli będziesz dostawał mniej doświadczenia za potwory jakie twoje summony zabiły.

18 - Energy Wall działa tak samo jak poison i fire wall. Kup jeśli uważasz za potrzebne i grasz na PvP serwerze.

20 - Energy Wave dla czarodziejów jest naprawdę mocnym czarem, ale zabiera wiele many. Nie będzie zbyt użyteczny ale w sytuacjach kryzysowych może się przydać. I w porównaniu z innymi czarami atakującymi dostępnymi dla graczy nie posiadających premium account EW jest najlepszym czarem błyskawicznym.

25 - Sudden Death dla czarodziei jest czarem typu MUSZĘ GO MIEĆ! Tylko czarodzieje mogą robić runy SD więc powinni być uhonorowani tym

Sugeruję zakupić wszystkie czary dostępne dla graczy z premium account. Jeśli nie masz wystarczająco wiele pieniędzy możesz zostawić czary takie jak Animate Dead, Cancel Invisibility, Soul Fire i Ultimate Explosion (dla czarodziei) i Envenom, Animate Dead, Mass Poison i Paralyze (dla druida) na później.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Allcounterstrikegames Strona Główna -> Faq i Taktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin