Forum Allcounterstrikegames

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[PORADNIK] Nieumarli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Allcounterstrikegames Strona Główna -> Informacie o W3 FT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P!w0sh
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Nie 1:21, 07 Maj 2006    Temat postu: [PORADNIK] Nieumarli

Podstawy:
*DK jest najważniejszy (prócz mirrorów), dbaj o niego najlepiej jak potrafisz. Bez DK armia UD jest cieniutka � nie ma kto leczyć no i nie ma boosta do szybkości :/ Dk ma na szczęście mnóstwo HP, potężny pancerz no i jest diabelnie szybki, ale i tak warto by miał zawsze przy sobie TP oraz miksturkę niezniszczalności.
*Statuy są niezwykle ważne � staraj się unikać większych walk zanim je zbudujesz.
*Jeśli grasz ghulami, to jak najszybszy tech do tier3 jest niezwykle istotny. Szał ghuli+kula korupcji to co najmniej 2razy większe obrażenia trupojadów. Zresztą kula jest istotna w każdej grze � naprawdę jest o wiele łatwiej.


Ja tak widzę grę z każdą rasą:

vs. HUM
sugerowani herosi: DK+Lich+CL
Czasy gdy human jechał UD jak chciał dawno się już skończyły, teraz można mówić o zjawisku dokładnie odwrotnym Wink Podstawą jest oczywiście triple-hero-nuke. Dzięki temu można bardzo szybko zjechać zarówno AM, jak i rifle+castery :]
*Na części map human robi niemal zawsze fast expa. Jak nie zareagujemy, możemy sobie potem nie poradzić. Standardowa odpowiedź na fast expa to DK z różdżką i gnębienie mility podczas gdy hum wykonuje expa, a potem, gdy armia przeciwnika odejdzie, szybki atak ghulami, wyrżnięcie chłopów i skasowanie ratusza zanim przeciwnik zdąży go zbudować. Zamiast harassowania expa przeciwnika możemy samemu wykonać expa � jak kto woli.
*Fast tech to podstawa. Im szybciej zrekrutujemy Licha i CL, tym lepiej dla nas.
*Human w early game gra zwykle niezbyt agresywnie � nasze ghule+szkielety oraz nerubian towery łatwo jadą wszelkie ataki na nasze miasto. Potem, gdy mamy Licha i CL, masowe napieprzanie AOE daje podobny efekt. Dlatego HUM będzie raczej creepował niż harassował. Warto to wykorzystać i grać agresywnie - częste najazdy na maina. Nie ma nic prostszego niż załatwienie paru chłopów za pomocą ghuli i novy :] trzeba tylko uważać na Arcane towers. TP jak robi się gorąco.
*Creep to podstawa. Jeśli nie będziemy mieli wysokich leveli i dobrych itemków dla naszych hero, to będzie bardzo ciężko.
*W late game, stosujemy mieszankę ghuli i abomów oraz destro i skupiamy się na AoE. Można używać aoe w różny sposób: coil+nova+impale na herosa, otoczenie go ghulami i wysłanie do lepszego świata; nova+impale na rifle+castery i dobijanie ich ghulami podczas gdy coil leczy lub impale na armię, a nova+coil na herosa.
*dobry scout jest wymagany. Bardzo dobrze sprawdza się niezbyt popularny cień � warto go mieć w bazie przeciwnika, choćby po to, by nie nadziać się na mass air.
*mass air huma łatwo pojechać gargami+novą, trzeba mieć tylko DUŻO gargów. więcej niż przeciwnik hawków :] ( i tu właśnie przydaje się exp :])
* koleś który massuje zyro i gryfy to trudny przeciwnik. Nie ma co wdawać się w walkę - lose. Lepiej użyć dk, licha i samych desów, i ściągać zyro PO_KOLEI (w stylu atak dk, licha i destro na 1 zyro i w nogi zanim zyro się zlecą i zaczną tłuc desy, i tak po kolei..) parę towerów w bazie nie zaszkodzi - w bazie powinniśmy mu dołożyć.
* na mass tanki za wiele zrobić się nie da, pozostaje tylko szybki exp i mass meatwagony z jakimś wsparciem np.desami lub fiendami.

vs. ORC
sugerowani herosi: DK+Lich
Gra na orka jest czasem męcząca, trzeba czasami dużo kampić w bazie.. Orc na ogół gra FS+TC+grunty+raidery+wivy, czasem też parę batów zrobi.
*Ghule lepsze.. nie musisz uciekać, możesz wchodzić na chama w orkowe unity na początku i cały czas próbować surround, koleś musi być świetny żeby jednocześnie focusować, wycofywać i unikać surrounda - a takich za dużo nie ma
*Można grać i fiendami, ale trzeba mieć MICRO!! Bez szkieletów nie ma co się ruszać w bardzo wczesnym stadium gry, potem zakopywanie rannych fiendów to podstawa. Jeżeli ork ma FS+TC, to po prostu MUSIMY nosić ze 2 scrolle leczenia. Bez tego chain+fala łatwo skoszą nam fiendy. odruch kontrowania tych czarów scrollem leczenia wymagany :]
*CLa bierzemy wtedy gdy ork nie robi aira. (rzadkość -_-) lepiej zostać przy 2 herosach, za to na wyższych levelach.
*Na wyższych levelach naszych herosów FSa łatwo skosić, dlatego skupiamy się na nim. Jego wyeliminowanie BARDZO pomaga w rozwaleniu orka.
*nie trzymamy się konsekwentnie 1 strata. często zmieniamy unity, np. idziemy w destro, widzimy że koleś narobił batów - no to siup, przestawiamy się na fiendy.. a potem na abo, jak kolo zacznie robić gruntraider.. itd. Ork ma mocne kontry naposzczególne straty, ale uniwersalnego unitu na wszystko raczej nie, więc.. Razz
* Pamiętajcie że z każdym zabitym unitem macie coraz więcej przewagi, niezależnie od strat - 5 lvl DK i Licha = prawie 100% szans na zabicie FSa co w late game poważnie osłabia orka a czasem nawet kończy grę.
*robimy cienia!! Dzięki niemu możemy łatwo wygrać z orkiem, zachodząc go od tyłu (bez skojarzeń, proszę... :]) gdy on creepuje. No i nie musimy się martwić o to że nam znienacka bazę rozwali.
*Gdy mamy expa to ork najprawdopodobniej będzie go męczył wilkami. 3level wilki jadą akolitów aż miło, ale jest prosty sposób: kupujemy sterowiec i trzymamy go przy expie oraz budujemy ze 2 towerki w naszym expie. gdy pojawią się wilki, akolitów wrzucamy do sterowca i po kłopocie. Teraz trza tylko poczekać aż towery zjadą wilki.
*Towerrushujący przeciwnik - to słaby przeciwnik. Utrzymujemy pozycję aż do chwili gdy mamy stadko desów z maną i wtedy jednym atakiem możemy skończyć i z towerami, i z jego armią. Jeśli kolo zrobił tr za wcześnie, by czekać na destro, robimy fiendy. ze 2 wagony też można.

vs. UD
Sugerowani herosi: Lich+DL+DK albo Lich+DK+DL
Mirrory są rzadko kiedy ciekawe :/ Tutaj nie jest lepiej. Podstawą są gargi � im więcej tym lepiej. Ofkoz na początku robimy ghule.

*Lich jest lepszy na pierwszego hero niż DL � nova jest bardzo uniwersalna, jednocześnie spowalnia, jest niezłym AoE i czarem do hero killingu. IMO bardziej opłaca się ją mieć niż sleep.
*gargi gargami, ale ghule też musimy mieć � coś musi w końcu ubezpieczać licha przed zjechaniem :]
*jak najszybciej staramy się o DL � aura wymiata w bitwach garg vs. garg
*Stosujemy zwoje ochrony, zwoje leczenia, kulę korupcji, robimy ulepszenia gargom itp. Sam mass to za mało. Nie ma co liczyć na micro w bitwach gargi vs. gargi, bo giną one zbyt szybko by mieć czas zareagować. Dobrym trickiem jest tu wskazanie grupie gargów kilka celów trzymając shift - będą focusować podczas bitwy a my będziemy mogli się zająć walką na ziemi.
*DK bierzemy gdy mamy problemy z herokillingiem. Nie zawsze tak jest Razz
*Stone form jest bardzo przydatny � szybkie leczenie za darmo :]
*Nova+Carrion dobrze radzi sobie i z gargami przeciwnika, i z jego lichem

vs. NE
Sugerowni herosi: DK+Lich+CL
NE można zjechać podobnie jak UD: gargami. Gargi ownują większość armii NE, podczas gdy ghule i nasze AoE jadą archerki.
*Szybko stawiamy nerubian tower, NE uwielbiają hero rushe.
*NIE budujemy fiendów. Może to się wydawać kuszące na unarmored hunty i driady, ale gdy przeciwnik ma KotG lub nagę jest to po prostu samobójstwo.
*Nie ma co walczyć z NE massującym hunty aż do chwili gdy mamy sporą grupkę gargów i licha. Wcześniej to jest samobójstwo � lepiej creepować.
*Prawie każdy NE stawia expa � warto go przechwycić ghulami i DK.
*Gargi+Ghule w dużych ilościach oraz oczywiście triple-hero-nuke wystarczają w większości przypadków. Wardenkę z nożami czy inny syf w postaci pandy kontrujemy scrollami leczenia oraz StoneForm`em dla gargów. jest ciężko, ale lepsze to niż stracić wszystko.Aha - dobrze ustawiona statua czyni cuda, poważnie.
*Harass gargami expa NE jest skuteczny � przeciwnik najczęściej g***o może na to zrobić � nawet ancient protectory nie wystarczą by uchronić przeciwnika od straty paru wispów :]
*Zarówno DH jak i Wardena są bardzo denerwujacy na wysokich levelach � tu trzeba bardzo uważać na DK, jego utrata to przegrana :/ W razie kłopotów, zamiast brać Coil, Aura, Coil, Aura, możemy rozwinąć naszego herosa inaczej: Coil, Aura, Coil, Pact. Wtedy w razie kłopotów możemy szybko zjeść szkieleta lub ghula :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Allcounterstrikegames Strona Główna -> Informacie o W3 FT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin